![]() Cílem projektů je především odlišení společnosti na trhu práce a zvýšení atraktivity společnosti jako zaměstnavatele. Na nabídku pracovních míst ve vaší společnosti nahlížíme jako na produkty, které musí být atraktivní a účinně prezentované. Co Vám realizace projektu přinese? Zvýšení atraktivity společnosti na trhu práce u vybraných cílových skupin - lepší a kvalitnější zaměstnance a to i regionech. Co konkrétního pro Vás v rámci projektu vytvoříme?
Komunikační program, který definuje dlouhodobou strategii účinné HR komunikace. Jedinečný a efektivní vizuální styl HR komunikace, který se bude promítat do HR kampaní. Akční plán propojující jednotlivé komunikační nástroje. Nezbytné komunikační nástroje jako jsou videa, tištěné materiály, weby, eventy, atd. Zapojujeme již zavedené HR nástroje. vypisování témat diplomových prací stipendijní programy přednášky, školení a workshopy pro vzdělávací instituce pracovní veletrhy projekty a programy spojené se vzděláváním spolupráce při vytváření publikací/studijních materiálů certifikace materiální podpora vybraných studijních oborů open days kluby a sdružení prezentace out of house inovace a aplikace nových technologií v praxi krátkodobé pracovní úvazky trainee programy odborné praxe/stáže brigády soutěže pro studenty |